Trendy jesień zima 2014 2015: energia!

Witajcie po pełnym emocji weekendzie! :) Fani Dory Maar na facebooku wiedzą, że byłam na wspaniałym zlocie polskich rękodzielników. Towarzystwo było bardzo różnorodne i wszechstronne, dzięki czemu wiele się nauczyłam, a przy tym wzmocniłam mięśnie brzucha od ciągłego śmiechu ;) Wracam do Was zatem z górą nowej, pozytywnej energii i kontynuuję nasz cykl jesienno-zimowych trendów!

Ostatnim razem wspominałam Wam o szarości i czerwieni, ale to nie wszystko! Co jeszcze zaprezentowali najwięksi projektanci z branży? Kontrasty! Mnóstwo energetycznych, intensywnych barw i śmiałych połączeń kolorystycznych. Ogromne znaczenie w tym przypadku mają detale, dlatego przygotowałam dla Was kilka propozycji w jaskrawych barwach.
Trendy jesień/zima 2014/15. Od lewej: Versace FW 2014/15, Dior FW 2014/15, Roksanda Ilincic FW 2014/15, Balmain FW 2014/15. Fot. Imaxtree, kolaż elle.pl
Jesienny outfit: energetyczna złota jesień! / Biżuteria: Dora Maar, buty: Dr. Martens, okulary: Stylion, lakier: Rimmel London, sweter: Bonprix, spódnica: Heine

Biżuterię w modnych kolorach zamówisz, kontaktując się z Dorą Maar: info@doramaar.pl

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kontakt * Contact

info@doramaar.pl
lub przez formularz kontaktowy w menu bocznym
*** or use the contact box in the side menu

Prawa autorskie * Copyright

Treści prezentowane na stronie są własnością ich autorki, Doroty Pasternak. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych... Czytaj dalej >