Dora Maar dla WOŚP I

 

Wiecie już, że akcja "Biżuteryjki dla WOŚP" ruszyła pełną parą. Obiecałam, że opowiem Wam o projektach, do których dodam moją drobną cegiełkę. Postanowiłam podzielić tę opowieść na kilka części. Dziś zacznę od sztandarowego projektu każdej edycji:

Bransoletki z charmsami

Jak co roku nie mogłam oprzeć się pokusie wykonania maleńkich serduszek do bransoletek charmsowych. Każda z bransoletek ma swój temat przewodni, kolorystykę lub inny wspólny motyw, (np. postaci z bajek:). Serduszka można wykonywać w różnych technikach, ja postawiłam tym razem na koraliki i ekologiczną skórę. Moje charmsy ozdobią dwie bransoletki:
- motocyklową, która miesza się w stylu z zadziornym gotykiem :)
- i koralowo-turkusową, której głównym motywem jest nie tyle kolor, co kamienie naturalne.

Kiedy wszystkie bransoletki będą gotowe, wezmą udział w sesji zdjęciowej ze znanymi osobami. Uchylę Wam rąbka tajemnicy i powiem, że bransoletki męskie promował będzie znany tancerz, Rafał Maserak :) Widzicie? Mówiłam, że wspiera nas mnóstwo osób!

Zeszłoroczne projekty możecie obejrzeć tutaj (klik).

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kontakt * Contact

info@doramaar.pl
lub przez formularz kontaktowy w menu bocznym
*** or use the contact box in the side menu

Prawa autorskie * Copyright

Treści prezentowane na stronie są własnością ich autorki, Doroty Pasternak. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych... Czytaj dalej >