Dla WOŚP 2014 - aukcje

Licytację czas zacząć!!!

Spieszę donieść, że coroczna akcja "Biżuteryjki dla WOŚP" dobiega już kresu i w końcu możecie licytować to, co tak wiele zdolnych, zjednoczonych we wspólnym celu rąk, zdołało stworzyć!
Poniżej przedstawiam projekty, w których wzięłam udział, jednak wybitnych prac i pomysłów było o wiele, wiele więcej!



***

Gorset i torebka Supernova


Praca bardzo nietypowa, jak na sutasz. Przy jej powstaniu pracowało prawie 200 (!!!) kobiet, każda zafascynowana zarówno ciekawym projektem, jak również ekskluzywnymi materiałami, bowiem wszystkie elementy wykonane zostały z kryształów Swarovskiego oraz sutaszu i koralików renomowanych firm. Efekt końcowy - eksplozja barw - otrzymał nazwę Supernovej :)

Licytacja gorsetu - tutaj, torebka - tu.






***

Kolia Stardust


Niesamowita praca niemal 60 (sześćdziesięciu!) par rąk, z których każda wykonała jedną gwiazdę otuloną migotliwym koralikowym "pyłem" - całość mieni się niczym niebo pełne gwiezdnych rozbłysków. Kolia niezaprzeczalnie piękna i delikatna. Jedyna taka w caluteńkim świecie!

Licytacja tej olśniewającej kolii odbywa się tutaj!







***

Torebka Sprawy Sercowe


Jest to torba pełna niepowtarzalnych serc wykonanych z brązu. Serduszka te mają dla każdej z autorek bardzo dużą wartość sentymentalną, ponieważ tworzone były w cudownie leśnej atmosferze, na wybitnie sympatycznym spotkaniu rękodzielniczym w Borach Tucholskich (opowiadałam Wam o tym tutaj)! Pierwszy raz miałam wtedy do czynienia z glinką brązu i byłam bardzo szczęśliwa, że udało mi się wykonać trzy maleńkie prace w całkiem nowej dla mnie technice. Przyszła właścicielka torby otrzyma wraz z nią caaaaałą masę pozytywnej energii!

Walczyć o tę wyjątkową torebkę możecie tutaj!









***

Bransoletka charmsowa wrzosowo-błękitna


Moje serduszko pierwotnie przeznaczone było do bransoletki "Cztery Żywioły - Woda", jednak z nadmiaru błękitnych charmsów znalazło swe miejsce tutaj :)

Aukcja bransoletki - tu





***

Bransoletka charmsowa ślubna


Inne twórczynie uznały, że mój charms nadawałby się dla motocyklistki, stąd też narodził się pomysł bransoletki motocyklowej, ale to dopiero w przyszłym roku :)

Aukcja bransoletki - tutaj




***


Pozostałe aukcje "Biżuteryjki dla WOŚP" znajdziecie tutaj:

Etapy powstawania poszczególnych projektów oraz listy uczestników:

Na aukcjach znajdziecie m. in.:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kontakt * Contact

info@doramaar.pl
lub przez formularz kontaktowy w menu bocznym
*** or use the contact box in the side menu

Prawa autorskie * Copyright

Treści prezentowane na stronie są własnością ich autorki, Doroty Pasternak. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych... Czytaj dalej >