Kolczyki ze Swarovskim *** Earrings with Swarovski


Dziś zaglądam tylko na moment, żeby podzielić się z Wami nową pracą i zapowiedzieć pewien noworoczny projekt... Zacznę od koralikowych kolczyków z kryształami Swarovskiego w cudownych tęczowych, mieniących się barwach:

*** Today I am here only for a moment, just to share with you my new work and my very first new-year project... Let me start with a pair of beaded earrings with beautiful Swarovski Crystals:


I dodam, że nie próżnuję, już 1 stycznia wzięłam się do pracy nad nowym projektem, jednak - jak to zwykle bywa - zabrakło mi materiałów, by dokończyć wizję ;) lada dzień powinnam dostać domówione kryształy, więc mam nadzieję, że już niedługo będę mogła pokazać Wam tę pracę w całej okazałości...

*** To proof that I am not being lazy, I show you a piece of work that I started on 1st January, but - as it happens to me quite often - I had not enough materials to finish my vision ;) they should arrive this week, so I hope I could show you the whole project soon...



2 komentarze:

  1. Kolczyki są cudowne. Jestem ciekawa rezultatów Twojego noworocznego projekt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa efektu końcowego! Jeszcze nigdy nie wykonałam projektu od początku do końca tak jak sobie zaplanowałam ;) Pozdrawiam również

      Usuń

 

Kontakt * Contact

info@doramaar.pl
lub przez formularz kontaktowy w menu bocznym
*** or use the contact box in the side menu

Prawa autorskie * Copyright

Treści prezentowane na stronie są własnością ich autorki, Doroty Pasternak. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych... Czytaj dalej >